Menu Close

Informacija lengvai suprantama kalba

INFORMACIJA LENGVAI SUPRANTAMA KALBA (angl. „easy-to –read“) 

Kas yra Kauno lopšelis-darželis „Klausutis“?
Kauno lopšelis-darželis „Klausutis“ yra ikimokyklinio ugdymo įstaiga, kurioje ugdomi vaikai nuo 1 iki (6) 7 metų.
Pagrindinė vaikų veikla lopšelyje-darželyje yra žaidimas, per kurią jie pažįsta pasaulį ir mokosi.
Kas yra Kauno lopšelio-darželio „Klausutis“ vadovas?
Kauno lopšelio-darželio „Klausutis“ direktorė yra Rasutė Ambrozevičienė.
Teikiamos specialistų paslaugos:
Vaikams su kalbos ir komunikacijos bei raidos sutrikimais teikiama logopedo, specialiojo pedagogo pagalba.
Vaikų psichine sveikata rūpinasi ir pagalbą teikia psichologas.
Konsultavimu įvairiais su ugdytinio teisėmis, pareigomis ir jų pažeidinėjimu susijusiais klausimais rūpinasi socialinis pedagogas.
Mokomoji kalba
Kauno lopšelyje-darželyje „Klausutis“ mokomoji kalba yra lietuvių.
Kaip mes dirbame?
Administracijos darbo laikas yra nuo 8 val. iki 16:30 val., penktadienį – nuo 8 val. iki 15:45 val.
Grupių darbo laikas yra nuo 7:30 val. iki 18:00 val.
Prailgintos grupės darbo laikas nuo 7:00 val. iki 19:00 val.
Su mumis susisiekti galite:
Skambindami telefonais:
raštinė +370 37 454029
direktorė +370 37 454309
pavaduotoja ugdymui +370 37 375190
pavaduotoja ūkiui +370 680 82708
Rašydami elektroninį laišką ld@klausutis.kaunas.lm.lt
Koks mūsų adresas?
Kovo 11-osios g. 14, Kaunas

 

 

 

 

 

Informacija atnaujinta 2025-10-29

Skip to content