ĮSTAIGOS TARYBA – aukščiausioji įstaigos savivaldos institucija, atstovaujanti vaikams, pedagogams, tėvams (globėjams, rūpintojams) ir vietos bendruomenei.

Tarybos pirmininkas – Aurelija Kreivėnienė (auklėtoja).

Tarybos nariai:

  • Vilma Sirevičienė (auklėtoja)
  • Ona Genienė (skalbėja):
  • Danutė Bičkienė (auklėtojos padėjėja);
  • Virginija Čiurlionienė (dietistė);
  • Neringa Zubrienė (tėvų atstovas)

Tarybos pagrindinės funkcijos:

  • Nustato lopšelio – darželio veiklos perspektyvas, pagrindines veiklos kryptis, ugdymo organizavimo tvarką;
  • Pritaria lopšelio – darželio metinei veiklos programai, strateginiam planui, vidaus darbo tvarkos taisyklių tvirtinimui;
  • Inicijuoja lopšelio – darželio bendruomenės ir visuomenės bendradarbiavimą, telkia bendruomenę įstaigos uždavinių sprendimui, ugdo ir plėtoja organizacijos kultūrą;
  • Teikia siūlymus dėl įstaigos darbo tobulinimo, saugių darbo, vaikų ugdymo ir globos sąlygų sudarymo, talkina formuojant materialinius ir intelektualinius išteklius;
  • Analizuoja lopšelio – darželio ūkinę ir finansinę veiklą;
  • Svarsto nebiudžetinių lėšų kaupimo į lopšelio – darželio sąskaitą galimybes, planuoja jų skirstymą ir panaudojimą.

 

 

VAIKO GEROVĖS KOMISIJA – teikia kvalifikuotą pagalbą vaikams, turintiems kalbos, kabėjimo bei komunikacijos sutrikimus, taip pat vaikams su klausos negalia; atlieka vaikų pirminį įvertinimą; organizuoja prevencines priemones įstaigoje; rūpinasi vaiko socialine gerove, švietimo pagalba; stiprina vaikų sveikatą bei skatina fizinį aktyvumą.

Komisijos pirmininkė – Lina Pilkauskienė (direktorės pavaduotoja ugdymui)

Komisijos sekretorė – Audronė Šimelienė (auklėtoja)

Komisijos nariai:

  • Kazimiera Urniežienė (logopedė);
  • Virginija Čiurlionienė (dietistė )

 

MOKYTOJŲ TARYBA  –  tai nuolat veikianti lopšelio-darželio “Klausutis” savivaldos institucija mokytojų profesiniams bei bendriesiems ugdymo klausimams spręsti. Mokytojų tarybą sudaro lopšelio-darželio vadovai, visi mokytojai bei kiti specialistai tiesiogiai dalyvaujantys ugdymo procese.

Mokytojų tarybos pagrindinės funkcijos:

  • ·         Inicijuoja organizacijos kaitos procesus.
  • ·         Formuoja ir koreguoja strateginius ir metinius veiklos tikslus.
  • ·         Analizuoja ugdymo rezultatus.
  • ·         Svarsto ugdymo ir metinių veiklos programų įgyvendinimą.
  • ·         Analizuoja, kaip įstaiga vykdo veiklos ir ugdymo programas.
  • ·         Teikia siūlymus įstaigos administracijai, atestacijos komisijai dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo.